Celovita rešitev za obravnavo strank v avtocentru
Rešitev razvita v sodelovanju z avtocentri, nudi podporo v poslovanju uvoznikom in distributerjem motornih vozil in rezervnih delov.
Zaradi učinkovitega združevanja podatkov o strankah, vozilih, izdelkih in storitvah ter analitičnih podatkih o finančnem poslovanju podjetja ali poslovnega partnerja nudi rešitev celovit 360° pogled na stranko. Omogoča spremljanje in obveščanje ter interakcijo s strankami. Predstavlja odlično osnovo za odkrivanje priložnosti pri obstoječih in novih strankah.
Prednosti produkta
Zmanjšanje ročnega dela in avtomatizacija zbiranja podatkov
Evidentiranje in obvladovanje sprememb podatkov
Oblikovanje celovitega profila posamezne stranke
Oblikovanje celovitega in integralnega pregleda nad poslovanjem partnerjev
Bistveno skrajšanje časa za pripravo poročil
Spremljava oz. priprava poročil na mesečnem nivoju
Distribucija podatkov uporabnikom znotraj celotnega podjetja v realnem času
Ad-hoc analize, ki jih izvajajo poslovni uporabniki sami
Prilagodljivost in enostavnost pri uporabi, brez naprednega IT znanja
Povečanje učinkovitosti in odzivnosti na spremembe poslovanja
Sestavni deli koncepta 360° pogled na stranko
Podatkovno skladišče – Namenjeno je obdelavi velike količine podatkov, ki prihajajo iz različnih virov. Podatki so na voljo v prečiščeni, obogateni in konsolidirani obliki z zagotovljeno avtomatsko kontrolo nad kvaliteto podatkov. Vsi podatki so centralizirani ter zagotavljajo zgodovinski vpogled.
BI poročila in analize - Možnost predhodnega oblikovanja poročil in analiz na oglasnih deskah in personalizacija uporabnikovih vsebinskih zahtev. Z globinjenjem na nižje nivoje je uporabniku omogočeno, da s klikom miške pride vedno, hitro in enostavno od skupnega podatka do njegovega elementarnega dela.
Modul MDM – Izdelan spletni vmesnik, ki deluje na osnovi podatkov centralnega ali področnega podatkovnega skladišča. Ima definirana pravila za avtomatsko združevanje podatkov in preoblikovanje na skupni imenovalec. Programska logika je implementirana v PL\SQL jeziku na Oracle bazi, aplikacija pa je napisana v Oracle Application Express.
CRM – Oblikovana analitična in operativna podpora sprejemanju odločitev v odnosih s strankami.
Z analitičnim CRM pridobimo vpogled v konsolidirane podatke o stranki (matični podatki, vozilo, finančno poslovanje), njeno profitabilnost, odkrivanje cross sell potenciala, spremljanje poslovanja ter kazalnike uspešnosti ostalih ključnih področjih v podjetju.
Z operativnim CRM beležimo komunikacijo in interakcijo s strankami na enostaven in pregleden način. Aplikacija v povezavi s koledarjem nudi možnost obveščanja strank o dogodkih in nalogah zaposlenih, vodenja kampanj ter ostalih dnevnih interakcij s stranko.
REŠITEV POSTAVI VAŠE POSLOVANJE V VIŠJO PRESTAVO
- Omogoča spremljavo celotnega poslovanja s stranko in segmentacijo strank
- Nudi podlago za ugotavljanje profitabilnosti stranke
- Zagotavlja možnosti za pravočasno obveščanje strank o prihajajočih aktivnostih (servisi, pregledi, menjave opreme)
- Daje pregled po najbolj prodajanih oz. top N artiklih/storitvah/partnerjih
- Omogoča spremljanje uspešnosti zaposlenih
- Ponuja analize prodaje po artiklih skozi čas (pnevmatike, platišča, vozila)
- Vizualizira podatke in avtomatsko alarmira ob zaznavi odstopanj
- Omogoča vnos in spremljanje interakcij s stranko (klic, sejem, servis, nakup, …)