1. mesto pripada stranki in njenemu zadovoljstvu
30.01.2017

Zadovoljstvo z Gorinimi aplikativnimi rešitvami in storitvami uvrščamo med najvišje prioritete našega dela. Motivacijo in zagon za še boljše delo nam dajejo prav pohvale strank.  Cenimo vsako mnenje, tako pozitivno oceno kot kritiko, oboje pa nam daje usmeritve za prihodnje delovanje.

Zato smo k ocenjevanju povabili vse naše stranke, tiste s katerimi že imamo sklenjene dolgoročne partnerske odnose kot tudi stranke, ki smo jih pridobili v zadnjem letu. V anketi, ki smo jo izvedli za oceno aktivnosti v letu 2016, so stranke vse naše aktivnosti ocenile z visokimi ocenami. Najvišje so izpostavile prav naše storitve, strokovnost in pomoč pri oblikovanju zahtev ter razvoju rešitev, poznavanje vsebin in razumevanje posla, upoštevanje dogovorjenih rokov pri izvedbi in odlično izvajanje vzdrževanja rešitev.

Veliko mero zadovoljstva tudi potrjuje izjava, da nas bodo stranke priporočile tudi drugim.